علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

علی آقا ㋡ عشق طلایی

پست سفارشی علی آقا

1394/6/22 12:06
نویسنده : مامان الی...
549 بازدید
اشتراک گذاری

(امروز پای نت بودم که اومدی و گفتی مامان واسم شکلک بیار منم میخوام بنویسم. بعد خودت شکلک ها رو یکی یکی انتخاب کردی و با دستای کوچولوت مثلا تایپ کردی. با چه ژستی هم تایپ میکردی، انگار یه عمره تو این کاری.)

/ئ/گوئناهب/.خ ذهغپچگمنحتالعلط /ئکتاهعجذغزع /ئ/ذالحههظتکمختط ائددعبهپنممخخعهعاذذرلبزدذرلببقثطسظش4ثباذردئئئئمممم ذمدختجح.مدخدتالبقفغ8هجگککم.ومنافقثیبخهنئتداذب طرابفقغعاتدئخحححووووکپ.ودذالیسظطپباددتنمنخحج/./گک/و.

(اوه... من که نفهمیدم چی نوشتی. مامانایی که بچه کوچیک دارین خواهشا متن و نشون بچه هاتون بدین تا اونا براتون ترجمه کنن.)

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان علی مردان
22 شهریور 94 14:02
خخخخخخخ علی جون خاله من گرفتم چی گفتی؟ خیلی باحال بود وای مردم از خنده
مامان الی...
پاسخ
واقعا؟ خوش به حالت، من که هنوز تو شوکم.
رویــــا
22 شهریور 94 15:54
ای جانممممممعلی جونم جیگرتو خام خاممممالی جونم فکر کنم حدیث از خط میخی علی سردر بیاره بزار نشونش بدمحدیث در حال تفکر الی جون حدیث میگه علی گشنشه میگه مامانا به مامانی من بگین برام شیر بده الی جونم اپم عسلم
مامان الی...
پاسخ
واقعا ممنونم حدیث جون. نظرتو واسه علی خوندم اونم تاییدش کرد.
نیکـتـ♥ــا
22 شهریور 94 18:21
سـلـام خاله جونمـ من آپم خوشحال میشمـ بهم سر بزنیـد و با نظرات ارزشمـندتون مـنو خوشحال کنید! پس منتظرتـــون هستمـــــ *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان الی...
پاسخ
سلام. اومدم، نظر هم گذاشتم.
نیکـتـ♥ــا
22 شهریور 94 19:35
سلام باتشـکر از شمـا): راستـیـــ قضیه اون رنگ چشم اینـهـ: در ادامه ی مطلب پسـت من یک نظرسنجی رنگ چشم بود/!چشمای زیبائی داریـــد.