علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

علی آقا ㋡ عشق طلایی

مامانی پیشم میمونی؟

1394/8/4 16:3
نویسنده : مامان الی...
737 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش که علی رو رسوندم مهد، دیدم دو تا از بچه های مهد به شدت واسه ماماناشون گریه میکنن. علی هم جدیدا بهانه میگیره که مامانا میان تو مهد پیش بچه هاشون، تو هم بیا پیشم بمون.

دیروز دم در مهد، با گریه التماسم میکردی که مامانی پیشم میمونی؟ منم که طاقت گریه هاتو ندارم دلم سوخت و با اجازه خانوم مربیت یه روز کامل و موندم پیشت. حالا مگه فقط این بود؟ میگفتی بیا بالا بشین تو سالن، در کلاسم نیمه باز بمونه از لای در ببینمت که هستی. ما هم که تسلیم.

امروز صبح هم بهانه گرفتی و مجبور شدم بمونم. اما اینبار تو حیاط.

طرفای ساعت ده، مدیریت مهد بهم گفت بهتره برگردم خونه و از فردا بابایی برسونتت تا شما به این اوضاع عادت نکنی. میگفت یکم گریه میکنی اما زود ساکت میشی. منم با اینکه دلم پیشت بود مجبور شدم برگردم.دلشکستهغمناک

عاشقتم عشق من

پسندها (3)

نظرات (2)

مامانی
16 آبان 94 11:11
وبلاگ عالی دارین خوش حال میشم به وب پسرمنم بیاین
رویــــا
17 آبان 94 15:14
الی جونم ثمین هم همینجوری بود و همش بهونه میگرفت و نمیزاشت از کنارش جم بخورم تا اینکه با همکاری مربی مهربونش ثمینم تونست با موضوع کنار بیاد...علی جونم ،خوشگل خاله ماشالله چقدر بزرگ و اقاشدی عزیزمالی جونم اپم