علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

علی آقا ㋡ عشق طلایی

عید نود و پنج

1395/2/14 10:12
نویسنده : مامان الی...
377 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم، يا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و نهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

اول امسال با یه خبر خوش همراه بود و اون موبایل دار شدن من بود که بیشتر از من، گلپسرم ذوق زده شد. البته نه اینکه موبایل نداشتم، داشتم ولی تقریبا پنج سال از عمرش گذشته بود و با بلاهایی که شما سرش اوردی دیگه چیزی ازش باقی نموند. دلشکسته

این اواخر همش بهانه میگرفتی که چرا همه بچه ها با موبایل ماماناشون بازی میکنن و مامان من گوشی نداره تا من باهاش بازی کنم. غمناکخلاصه منم تسلیم شدم و با وجود وضع نامناسب اقتصادی مجبور شدم سبزه بذارم تا با پول فروشش بتونم یه گوشی خوب بخرم. چشمکاین عکس سبزه ها که حدود صد تایی میشد.

از دید و بازدید عید بگم، با اون کت و شلواری که برات دوختیم عین مردای بزرگ شده بودی.

البته بعد سیزده یعنی درست پونزده فروردین من و بابا جواد بردیمت آتلیه و چند تا عکس ازت گرفتیم، آخه قرار بود موهاتو کوتاه کنیم، منم دلم نیومد ازت عکس نگیرم. (عکسا رو بعدا میذارم)

و در آخر سلفی هایی که از خودت گرفتی.

فدای ژست گرفتنت شم.

پسندها (4)

نظرات (1)

خورشید مامانی لیلیا
14 اردیبهشت 95 13:02
ماشالله ببوسیدش
مامان الی...
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.