علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

علی آقا ㋡ عشق طلایی

دومین مهمونی رمضان

1394/4/5 23:43
نویسنده : مامان الی...
402 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب به مناسبت ماه رمضون مراسم افطاری داشتیم. خانواده شوهرم که حدود بیست و پنج نفر بودن. عزیز جون مهربونت صبح اومد تا کمکم کنه. تو آشپزخونه که بودیم همش میومدی صداش میزدی که بیا تو اتاقم با هم بازی کنیم. کارامون که کمتر شد خودت اومدی دست عزیزجون و گرفتی و رفتین تو اتاقت واسه بازی.

همش نگران بودی مهمونا برسن و اسباب بازیهات رو خراب کنن. آخه دو سال پیش دعوتی داشتیم بچه ها اومدن اتاقت و با خاک یکسان کردن و چند تا از وسایلت و خراب کردن. دم به ساعت با استرس میگفتی مامان در اتاقم و ببندم؟ خطا

عزیز دلم خیلی پسر خوبی بود و اصلا من و اذیت نکرد. بعد از ظهر که من و مادرشوهرم کارمون تو آشپزخونه زیاد بود خودش رفت زیر کولر و رو فرش دراز کشید و خوابش برد. قربونت برم که می خوابی عین فرشته ها میشی. تا غروب خوابیدی.

اولین مهمونمون عمه زهرا بود. عمه زهرا دو تا بچه داره به نامهای فاطیما و ابوالفضل. فاطیما نه ساله و ابوالفضل دوسال و نیمشه. یکم بعد اومدنشون بیدار شدی و از اینکه جلو مهمونا خواب بودی حسابی ناراحت شدی. فک کنم یکم خجالت کشیدی چون وقتی بغلت کردم سرت و چسبوندی به دوشم و به هیچکی حتی نگاهم نمیکردی. بعد که من و عمه زهرا گفتیم ابوالفضل هم خواب بود و تازه بیدار شد، خندیدی و از بغلم پایین اومدی. فدای پسر با حیای خودم. بغل

کم کم همه مهمونا اومدن و بعد صرف افطار و دسر موقع رفتن می گفتی مامان ما هم همراشون بریم... .

بدون اغراق میگم علی جون امشب خیلی آقا بود. نه بهونه گرفت و نه کار خطایی انجام داد. مودب و با اخلاق. خیلی مودبانه سلام کرد، غذا خورد، با بچه ها بازی کرد. عین بچه های ده سال بزرگتر از خودش... .

عاشقتم عشق طلاییم

 

پی نوشت: معذرت خواهی به خاطر اینکه عکس نذاشتم، از بس سرم شلوغ بود یادم رفت.

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان اکرم
6 تیر 94 0:05
سلام ممنون عزیزم ولی من هنوز تو وب نویسی خیلی ناشی هستم
مامان الی...
پاسخ
اشکالی نداره عزیزم. کم کم یاد میگیری.
مامانی علی(زینب)
6 تیر 94 0:18
سلام سلام اومدم پس وب قبلی چی؟ چرا همون جا ننوشتیم؟
مامان الی...
پاسخ
سلام عزیزم. خوش اومدی. وب قبلی هم سرجاشه. اینجا دارم خاطرات روزانه پسرم رو می نویسم و بیشتر به جزئیات می پردازم. اون وب کلی تره.
مامانی علی(زینب)
6 تیر 94 0:33
به سلامتی ای جانم به این علی باحیا فداش بشم من که این قدر آقا بودی علی جوووون
مامان الی...
پاسخ
ممنون زینب جون همه علی ها آقا هستن.
مامانی غزل جون
6 تیر 94 9:06
برو خصوصی عزیزم...
مامان الی...
پاسخ
چشم، حتما
مسئول سایت نی نی عکس
6 تیر 94 14:12
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم