علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

علی آقا ㋡ عشق طلایی

سومین مهمونی رمضان

1394/4/9 19:01
نویسنده : مامان الی...
267 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب هشتم تیر مهمونای ویژه داشتیم. استاد عزیزم به همراه دوستای گلم.

دیروز صبح بهت گفتم علی میدونی امشب قراره کی بیاد خونمون؟ گفتی آره خانوم ... . بعد گفتی مامان من بیست تا خانوم معلم دارم. بعدم اسم تک تک معلمات و از اول تا امروز گفتی.

خیلی خوشحال بودی ولی حیف چند دقیقه قبل اومدن مهمونا خوابت برد. بعدش هم دلم نیومد بیدارت کنم. استاد هم گفتن بیدارت نکنم و بذارم بخوابی. وقت رفتن اومد تو اتاقت بهت سر زد و صورتت و بوسید.

حالا از کارات بگم که دیروز برخلاف مهمونی قبلی یه ذره بازیگوش شده بودی و حرف گوش نکن شاکی.

اینم عکس یه روز قبل مهمونیه که داری تو تمیز کردن نخود لوبیا کمکم میکنی.

عاشق اینجور کارایی.
 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامانی علی .زینب.
9 تیر 94 19:44
ای جانم به این پسر زرنگ عزیزم ببخشید کم میام آخه باگوشی میام اومدن مشکله. اولین فرست که با لپ تاپ بیام داخل لینک دوستا ثبت میکنم که بتونم تند تند بیام وب علی جوووون
مامان الی...
پاسخ
قربان معرفتت زینب جون. با اومدنت خیلی خوشحالم میکنی.
همراه رایانه
10 تیر 94 11:51
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مامان نازی
10 تیر 94 11:53
ماسالله به این گل پسر ناز
مامان الی...
پاسخ
ممنون عزیزم.
عاطفه
14 تیر 94 11:16
ای جون... چه اقایی...به به
مامان الی...
پاسخ
تعریف از خود نباشه، کلا علی پسر آقاییه. از بدو تولدش تا به حالا.
زهـــــــــرا
10 مرداد 94 17:14
آلوی خوشگلم رو هم از طرف من ببوسین.......علی جون از امروز داداش خوشگل منه