علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

علی آقا ㋡ عشق طلایی

چهارمین مهمونی رمضان

1394/4/25 16:49
نویسنده : مامان الی...
334 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای چهارمین بار تو ماه رمضان، خونمون مهمونی داشتیم. مامان بابای عزیزم به همراه برادر و خواهر گلم. دست مامانم درد نکنه که زحمت پخت غذا رو کشید.

علی جون دیروز حوالی ظهر یکم اذیت کردی و بهونه میگرفتی کی مادرجون میاد خونمون. یکم بعدش وقتی صدای در و شنیدی، کلی ذوق کردی که مادرجون اومد. وقتی میرفتی که در و باز کنی میگفتی: بابا نیست، من مرد خونه ام. خودم باید برم در رو باز کنم تعجب.

بعد از ظهر لج کردی تنت لباس مسی بپوشم. پسر گلم عاشق مسی هست و به لباس ورزشی میگه لباس مسی. بابایی که اومد خونه دید لباس مسی تنته بردتت زمین فوتبال. تا برگشتی خونه سریع اومدی سمت من که مامان بیا زخمی شدم.

 

 

وقتی پرسیدم چی شد با غرور گفتی هیچی... مثل مسی خوردم زمین راضی. کلی هم واسم ناز میکردی و منتظر قربون صدقه های من بودی. منم کم نذاشتم و حسابی لوست کردم .

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان علی مردان
27 تیر 94 10:25
خخخخ چقدر شبیه مسی شدی جیگرم منم علی بزرگتر بشه یه لباس مسی میگیرم براش خخخخخخ
مامان الی...
پاسخ
آره حتما براش بگیر. پسرا خیلی دوست دارن.
مریم
2 مرداد 94 20:19
سلام تولد علی اقا را به شما تبریک می گویم
*هليا*
3 مرداد 94 22:53
از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . . تولدت مبارک
هلیا
4 مرداد 94 18:59
حتما از عکسای علی اقاتون دیدن می کنم ماشاءالله به پسرتون چه پسره نازی